ضوابط و مقررات سفارش پروژه

 ثبت سفارش در این وبسایت به منزله قبول ضوابط و مقررات سفارش پروژه در موسسه شریف پروژه می باشد، لذا لازم است که با دقت مقررات مربوطه را مطالعه نمایید.

ضوابط و مقررات سفارش پروژه

1.        صورت سفارش شما که حاوی اطلاعاتی است که در فرم سفارش ثبت کرده‌اید یا از طریق ایمیل اعلام نموده‌اید یا مواردی که قبل از واریز پیش پرداخت در پیام رسان‌های اجتماعی موسسه(واتساپ/تلگرام) به‌صورت مکتوب ( فایل صوتی/فیلم قابل قبول نمی‌باشد) به‌عنوان درخواست شما می‌باشد و در صورتی که با تعیین حق‌الزحمه برای انجام آن داوطلب شدیم فقط نسبت به انجام آنچه قید نموده‌اید یا آنچه ما موافقت کرده‌ایم موظف خواهیم بود.

2.         صورت سفارش شما و مشخصات فردی و تحصیلی شما طبق سیاست حفظ حریم خصوصی، در موسسه شریف پروژه، محافظت خواهد شد.

3.         شما با واریز پیش پرداخت تعیین شده برای هر فاز در زمان مقرر(حداکثر 24 ساعت پس از ارسال فایل قرارداد/ زمان اعلام شده به موسسه) ما را ملزم به اجرای قرارداد نموده و در صورت فسخ قرارداد توسط مشتری به دلیل صرف زمان توسط تیم شریف پروژه جهت هماهنگی با مجری ، مطالعه اولیه کار توسط  مجری،تنظیم قرارداد،مطالعه اولیه بعد از قرارداد توسط مجری، این مبلغ غیرقابل عودت و در صورت فسخ از جانب مجری و یا هرگونه مورد مرتبط با تیم شریف پروژه مبلغ هر فاز کاملاً عودت داده می‌شود.

4.        در صورت لغو پروژه از جانب مشتری تا پایان ساعت 24روز پرداخت بیعانه، مبلغ پیش پرداخت قابل عودت می‌باشد و در صورت گذر از این زمان و با توجه به زحمات تیم شریف پروژه جهت هماهنگی مجری،قرارداد و احتمال شروع به کار مجری بیعانه شما به هیچ وجه قابل برگشت نیست.

5.        قیمت گذاری و توافقات لازم در مورد قرارداد از طریق آدرس ایمیل Sharifpr.com@gmail.com | Sharifpr.net@gmail.com    به شما اعلام خواهد شد.

6.         در صورت نیاز یادآوری‌های لازم از طریق سامانه پیامکی 09211392163-09222422948  یا از طریق پیام رسان واتساپ یا تلگرام به شما ارسال می‌شود.

7.        در انجام پروژه پایانی صرفاً موارد موجود در قسمت اهداف و نوآوری و فرضیات پروپوزال ملاک انجام شبیه سازی و یا قسمت نرم افزاری پروژه پایانی بوده و در صورت عدم وجود پروپوزال صرفاً بر اساس مقاله بیس یا توافق کتبی دقیق از خواسته مشتری با جزییات انجام می‌شود.

8.        زمان اعلام شده برای هر فاز صرفاً زمان مفید انجام هر فاز بوده و در صورتی که مواردی در طول انجام فاز اتفاق افتد که وظیفه‌ی انجام آن به عهده مشتری باشد این زمان جزو زمان انجام فاز نخواهد بود .

9.        زمان مفید انجام هر فاز صرفاً از اولین روز کاری بعد از پرداخت بیعانه توسط مشتری شروع و در مدت زمان اعلام شده پایان می‌یابد.

10.     زمان تحویل هر فاز حداکثر تا ساعت 24 روز تعیین شده در قرارداد می‌باشد.بنابراین در صورت نیاز به تحویل در ساعات زودتر این مورد باید قبل از تنظیم قرارداد اعلام گردد.

11.     در پایان زمان مقرر هر فاز در صورتی که فاز مربوطه از پروژه توسط مجری آماده شده باشد مشتری 48 ساعت جهت تسویه فاز فرصت خواهد داشت.در غیر این صورت به ازای هر روز تأخیر در تسویه 1% به مبلغ کل فاز افزوده می‌گردد.

12.     در پایان زمان مقرر هر فاز در صورتی که فاز مربوطه توسط مجری آماده نشده باشد.مشتری می‌تواند تا 48 ساعت نسبت به فسخ قرارداد اقدام نموده که در این صورت تمامی مبلغ پیش پرداخت آن فاز و یا خسارت تعیین شده در قرارداد و نه ضرر و زیان‌های احتمالی بلکه موارد مکتوب تعیین شده برای عدم تحویل هر فاز به مشتری تقدیم می‌گردد. در صورت عدم اعلام درخواست فسخ توسط مشتری در زمان تعیین شده در صورتی که مجری اعلام نماید که برای انجام پروژه به زمان بیشتری نیاز دارد و در صورت توافق مشتری مبنی بر تخصیص زمان بیشتر به ازای هر روز تأخیر در تحویل هر فاز پروژه از زمان مقرر اولیه ، 1% از مبلغ کل فاز کسر می‌گردد که حداکثر تا کسر 30 درصد مبلغ قرارداد ادامه خواهد داشت.

13.     زمان شروع فازهای بعدی یک پروژه صرفاً با تائید قطعی فاز قبل توسط مشتری یا تائید مشروط و از اولین روز بعد از پرداخت بیعانه فاز مربوطه آغاز می‌گردد. که در صورت تائید قطعی با مجری تسویه و در صورت تائید مشروط به دلیل صرفه جویی در هزینه و پرداخت بیعانه فاز بعد ، فاز بعد آغاز و مشتری موظف می‌باشد در زمان 7 روز نسبت به تائید یا عدم تائید فاز قبل اقدام نماید.در صورت نیاز به زمان بیشتر این مورد باید به‌صورت کتبی توسط مشتری درخواست گردد.

14.     مشتری موظف به انجام پیگیری‌های لازم در طول پروژه به‌صورت دوره‌ای می‌باشد، همچنین به دلیل تعداد بالای پروژه‌ها ، مشتری موظف به پیگیری تحویل پروژه در موعد مقرر و تعیین شده در قرارداد می‌باشد. بدیهی است در صورت عدم پیگیری مشتری جهت تحویل پروژه، هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص تحویل به‌موقع، جریمه تأخیر و... بر عهده شریف پروژه نمی‌باشد.

15.     پس از انجام هر فاز از یک پروژه صرفاً اصلاحات بر روی آن فاز انجام می‌گردد و تنها اصلاحاتی که در چارچوب پروژه باشد قابل قبول می‌باشد.و موارد اضافی خارج از قرارداد اولیه و یا توافقات اولیه ، توسط مجری تعیین هزینه و با توافق مشتری مبنی بر پرداخت هزینه اضافی،انجام می‌شود.لازم به ذکر است موارد اضافی، خارج از چارچوب توافقات اولیه پس از تعیین هزینه توسط مجری، در زمان مورد نظر ایشان انجام می‌گردد.

16.     اصلاحات نگارشی - ویرایشی حدالمقدور توسط تیم شریف پروژه انجام می‌گردد. بدیهی است با توجه به حجم بالای پروژه‌ها و وجود نرم افزارهای ویرایشی چون ویراستیار، اصلاحات نگارشی و ویرایشی جزئی که به صلاحدید پشتیبان پروژه توسط مشتری قابل انجام می‌باشد، می‌بایست توسط مشتری انجام گردد.

17.     در صورتی که مشتری اعلام نماید علم کافی جهت بررسی پروژه را ندارد یا به استاد راهنمای خود دسترسی ندارد، شریف پروژه با تائید مشتری می‌تواند فردی را جهت بررسی کار ایشان مشخص و با دریافت هزینه توافقی بررسی و تائید هر فاز توسط وی انجام گردد.بدیهی است مسئولیت هرگونه مشکل ایجاد شده در صورت وجود ایرادات در چارچوب توافقات و عدم شناسایی توسط فرد تعیین شده به عهده شریف پروژه بوده و موظف است به هر نحوی موارد احتمالی را مرتفع سازد.

18.     قبل از شروع هر پروژه و ایجاد قرارداد ، مشتری موظف است خواسته‌های اضافی خود مانند آموزش،توضیحات اضافی،گزارش، قالب خاص گزارش و... را به‌صورت مکتوب در قالب یک فایل ورد و یا پی دی اف برای شریف پروژه ارسال نموده که ضمیمه قرارداد گردد.

19.     در پروژه‌های چند فازی که مشتری موظف به ارائه اطلاعات یا دیتا یا هرگونه موارد توافق شده برای انجام پروژه بوده، تا ارسال کامل این اطلاعات ، فاز مورد نظر آغاز نمی‌گردد و همچنین مشتری باید مشخص نماید که ظرف مدت چند روز این اطلاعات ارسال می‌گردد.در صورت عدم ارائه اطلاعات کافی ظرف 7روز پروژه منتفی و مبلغ 50 درصد از بیعانه به مشتری عودت و مابقی به مجری تحویل می‌گردد.

20.     در تمام پروژه‌ها و پس از انجام هر فاز مشتری موظف است ظرف مدت 10روز و حداکثر در 2مرحله نسبت به ارائه اصلاحات قطعی به مجری اقدام نموده و مجری نیز با توجه به حجم اصلاحات موظف است در سریع‌تر زمان مورد توافق نسبت به تحویل اصلاحات اقدام نماید.در صورت ارائه اصلاحات پس از 10روز از زمان تحویل پروژه مجری با توجه به برنامه زمان بندی خود ودرصورتی که پروژه‌ای جهت تحویل نداشته باشد مختار است با دریافت 30-10 درصد از هزینه فاز مربوطه اصلاحات رو مجدداً انجام نماید.اصلاحات صرفاً بر روی کار انجام شده صورت خواهد پذیرفت و بنابراین اصلاحات خارج از کار انجام شده به‌منزله تغییرات بوده که مطابق تعاریف مربوط به بند تغییرات انجام می‌گردد.در صورت عدم تائید اصلاحات توسط مشتری و یا عدم توافق میان مشتری و مجری تنها مرجع بررسی کننده کارشناس رشته مورد نظر می‌باشد که توسط شریف پروژه تعیین و بررسی ایشان به منزله نتیجه قطعی برای طرفین خواهد بود.

21.     در پروژه‌های پایانی ، زمان مورد نیاز برای بررسی هر فاز درصورتی‌که بیشتر از 10روز  باشد، می‌بایست قبل از شروع قرارداد از طریق مشتری کتباً اعلام گردد. بدیهی است در صورت عدم اعلام زمان مورد نیاز جهت بررسی بیشتر از 10 روز از جانب مشتری، برای هر فاز صرفاً زمان 10 روز جهت پشتیبانی پروژه لحاظ خواهد شد. لازم به ذکر است، پس از گذر از مدت زمان پشتیبانی پروژه ، هیچ‌گونه اصلاح، تغییر و... از جانب مشتری قابل پذیرش نبوده و به دلیل امکان عدم دسترسی به مجری پروژه ، انجام یا عدم انجام اصلاحات پس از موعدد منوط به تصمیم شریف پروژه می‌باشد.

22.     پس از تحویل هر فاز مشتری موظف به تائید آن فاز می‌باشد. بدیهی است مرجع تائید کننده هر فاز از پروژه صرفاً مشتری بوده و بررسی پروژه توسط دیگران، دوستان، همکلاسی‌ها و... توسط شریف پروژه قابل قبول نمی‌باشد.

23.     پس از انجام پروژه ، فایل‌ها و یا خروجی پروژه صرفاً به مشتری که نام آن در قرارداد ذکر شده ، یا مکاتبات با وی انجام شده تحویل می‌گردد. پشتیبانی از پروژه صرفاً با این شخص انجام و شریف پروژه از ارائه اطلاعات و پاسخ به افراد دیگر خودداری می‌نماید.

24.     پس از انجام هر فاز درصورتی‌که مشتری اعلام نماید مواردی در فاز ذکر نشده که می‌بایست به آن‌ها اشاره می‌شد.این موضوع در ابتدا به مجری اعلام و در صورت توافق طرفین انجام می‌گردد.در صورتی که مجری اعلام نماید این موارد جز موارد اضافی بوده ، اپراتور مربوطه موظف به بررسی موارد مطابق پروپوزال،مقاله مرجع،قرارداد بوده و در صورت عدم توانایی اپراتور این مورد به کارشناس رشته واگذار می‌گردد.

25.     تنها مرجع داوری میان مشتری و مجری شریف پروژه بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل میان طرفین پروژه به داور بی‌طرف رشته مورد نظر واگذار می‌گردد که در راستای سیاست مشتری مداری در صورت اینکه پس از اعلام نتیجه توسط داور حق با مشتری بود 10درصد از دستمزد مجری کاسته و به مشتری تقدیم و در صورت اینکه حق با مجری بود صرفاً به مشتری اعلام و پروژه خاتمه می‌یابد.

26.     در پروژه‌های چند فازی ، و پس از تحویل هر فاز، مشتری موظف به مراجعه جهت شروع فاز بعد ، حداکثر 15 روز پس از تحویل فاز قبل می‌باشد. بدیهی است، در صورت مراجعه مشتری بعد از زمان ذکرشده(15روز) ، قرارداد فی مابین فسخ و شریف پروژه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص ادامه قرارداد نخواهد داشت. لازم به ذکر است، در صورت نیاز به زمان بیشتر بین هر فاز مشتری موظف به اعلام زمان مورد نیاز به‌صورت کتبی به پشتیبان می‌باشد.

27.     صرفاً در پروژه‌های چند فازی، پس از تحویل فاز آخر ،مشتری موظف است ظرف 10 روز به بررسی فاز تحویل شده( نه کل پروژه)  و 15 روز جهت بررسی سرقت ادبی/ همانندی کل فازها(محاسبه از زمان تحویل فایل فاز آخر)  پرداخته و نتیجه را به شریف پروژه اعلام نماید.

28.     پاسخگویی در خصوص نواقص پروژه صرفاً از جانب تیم شریف پروژه به مشتری که نام ایشان در قرارداد ذکر شده انجام می‌گردد و در صورت مراجعه افراد دیگر ، هیچ‌گونه همکاری از جانب تیم شریف پروژه با آنان انجام نخواهد پذیرفت.

29.     تنها مرجع تصمیم گیری در خصوص صحت انجام پروژه،نحوه و میزان همکاری،بررسی شکایات پس از پایان مراحل پروژه و داوری،مدیریت تیم شریف پروژه می‌باشد.

30.     در صورت وجود هرگونه ایراد در انجام پروژه و تصمیم تیم شریف پروژه بر بازگشت وجه به مشتری .بازگشت وجه صرفاً به شماره حساب فردی که نام وی در قرارداد ثبت شده انجام می‌گردد و برای مشتریان خارج از کشور که حساب بانکی داخلی ندارند بازگشت وجه به‌حساب فرد معرفی شده توسط ایشان انجام می‌گردد.این فرایند حداکثر در 30روز کاری انجام می‌گردد.

31.     شما با پرداخت مبلغ بیعانه تمامی قوانین فوق و قوانین وب‌سایت شریف پروژه را پذیرفته‌اید.بدیهی است مسئولیت عدم مطالعه کامل بندها و شرایط به عهده شما می‌باشد.

شرایط و تعهداتی که در این صفحه و صفحه اول وبسایت به آدرس sharifpr.ir درج شده است مورد تایید و لازم الاجرا می باشد.

بالا