انجام پروژه های معماری

انجام پروژه های معماری

تیم شریف پروژه مفتخر است با استفاده از برترین دانشجویان نخبه دانشگاه های کشور اقدام به مشاوره ، همکاری ، رفع ایراد در انجام پروژه های معماری شما به کمک شما آمده و مانند همیشه  با ارایه خدمات با بالاترین کیفیت در جهت رضایت مشتریان خود گام بردارد. ما در شریف پروژه با سختگیری در جذب کارشناسان خبره در رشته معماری و انتخاب افراد دارای رزومه بسیار قوی نه تنها این اطمینان را به مشتریان خود خواهیم داد که پروژه با تضمین کیفیت انجام خواهد شد بلکه با ایجاد رضایت در مشتری موجبات مراجعه مجدد و یا معرفی شریف پروژه به دوستان صمیمی خود را فراهم می آوریم.

 

 

خدمات شریف پروژه در انجام پروژه های معماری

تیم شریف پروژه  شما را در انجام هرگونه پروژه دانشجویی و غیر دانشجویی در رشته معماری یاری نموده و در تمام لحظات در کنار شما خواهیم بود.قبل از هرگونه عقد قرارداد میتوانید با ارتباط با اپراتور مربوطه نسبت به رویت نمونه کارها و پروژه ها اقدام نمایید. پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته با استفاده از انواع مختلف راه های ارتباطی باعث نظارت دائمی شما بر پروژه میگردد.

 

روند ثبت پروژه در رشته معماری

با ثبت پروژه خود در رشته معماری در سایت شریف پروژه بلافاصله این پروژه برای تمامی کارشناسان انتخاب شده در رشته معماری ارسال شده و اپراتور وبسایت شما را از جزییات قیمت و همچنین سوالات احتمالی کارشناسان رشته معماری باخبر مینماید. همچنین در صورت نیاز اپراتور وبسایت برای انتقال هرچه بهتر نظرات شما به کارشناس داوطلب در زمان مورد قبول طرفین اقدام به ایجاد کنفرانس تلفنی نموده که باعث افزایش سرعت در روند انتقال خواسته های مشتری به کارشناس میگردد.در شریف پروژه تضمین میشود که تا زمانی که شما به نتایج دلخواه خود برسید در کنار شما باشیم و هرگونه اصلاح مورد نظر شما به صورت رایگان و کامل برای شما انجام میگردد.

بالا