انجام پروژه مهندسی مکانیک

مهندسی مکانیک

معرفی خدمات انجام پروژه مهندسی مکانیک

کارشناسان موسسه شریف پروژه آمادگی دارند تا نسبت به انجام پروژه مهندسی مکانیک در گرایش های سیالات و جامدات ، طراحی کاربردی ، تبدیل انرژی ،کنترل ،ساخت تولید با بیش از 50 کارشناس خبره و با رزومه ی قوی در زمینه های انجام پروژه مهندسی مکانیک را یاری نمایند:

  1. مشاوره و انجام پروژه مهندسی مکانیک
  2. مشاوره و انجام پروژه پایانی مهندسی مکانیک
  3. مشاوره و انجام مقاله های داخلی و  ژورنال در زمینه مهندسی مکانیک
  4. مشاوره و تالیف کتب در زمینه رشته مهندسی مکانیک
  5. ترجمه تخصصی متون مربوط به رشته مهندسی مکانیک

معرفی خدمات موسسه شریف پروژه

موسسه شریف پروژه با بیش از 6 سال سابقه درخشان در امور مشاوره و انجام پروژه مهندسی مکانیک جهت آرامش بیشتر شما تعهدات زیر را در خصوص یک پروژه به صورت کامل اجرا می نماید:

 

00305 EX - انجام پروژه مهندسی مکانیک

انجام پروژه مهندسی مکانیک

1- ضمانت کپی رایت : موسسه  شریف پروژه تضمین مینماید که پروژه به صورت خاص برای شما و مطابق با خواست شما تهیه وتنظیم گردیده است وخود را ملزم به نظارت بر این امر میداند.

2- ضمانت عودت وجه :موسسه شریف پروژه تضمین مینماید در صورتی که پروژه انجام شده مطابق با خواسته های شما نبوده حتی در مرحله نهایی کار ،پروژه را به دلیل عدم رضایت مشتری در صورت اثبات آن لغو و وجه پرداختی شما کمتر از 72 ساعت به حساب شما عودت داده خواهد شد.

3- ضمانت اطلاع رسانی :موسسه شریف پروژه جهت انجام پروژه مهندسی مکانیک تضمین مینماید تمامی حقوق شما را حتی در صورتی که شما نسبت به آن ها اطلاعی نداشته باشید به شما اعلام نموده تا حقی از شما ضایع نگردد.

4- ضمانت مشتری مداری:موسسه شریف پروژه جهت انجام پروژه مهندسی مکانیک ضمانت می نماید در صورتی که شما امکان بررسی پروژه انجام شده را نداشته باشید آن را به کارشناسی بی طرف در همان رشته سپرده و کیفیت کار را برای شما توسط کارشناس مجرب بررسی نماید.

5-ضمانت تحویل به موقع : موسسه شریف پروژه تعهد مینماید با پیگیری های مکرر ومنظم پروژه شما در تاریخ اعلام شده به صورت کامل تحویل گردد.

6-ضمانت پشتیبانی:موسسه شریف پروژه تضمین مینماید از ابتدای قرارداد تا انتهای فرایند دفاع موسسه و مجری به صورت کامل نسبت به پشتیبانی پروژه اقدام نموده و هرگونه اصلاحاتی از جانب شما در هر زمان پذیرفته و لازم الاجرا میباشد.

 با استعانت از خداوند منان دانشجویانی نخبه و متعهد جذب کرده ایم

تحصیلات تیم مهندسی مکانیک شریف پروژه

تعداد کارشناسان: 52نفر

 

 

  • دکتری
  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی

اعتماد شما اعتبار ماست

بالا