انجام پروژه مهندسی برق

معرفی

تیم شریف پروژه مفتخر است در راستای کمک به دانشجویانی که در انجام پروژه خود دچار مشکل هستند. با استفاده از برترین دانشجویان دانشگاه های مطرح کشور در بالاترین سطح و کیفیت نسبت به ارایه مشاوره،همکاری،آموزش و انجام هرگونه پروژه  در رشته مهندسی برق  مبادرت نماید. از این رو با انجام پروژه مهندسی برق در تمامی گرایش ها به شما این اطمینان را میدهیم که کاملا هدف ما رضایت شماست. 

 

Worried about your job start freelancing OfficeAnywhere 1080x675 300x188 - انجام پروژه مهندسی برق

انجام پروژه مهندسی برق

 

خدمات انجام پروژه مهندسی برق

تیم شریف پروژه با سابقه درخشان 6 ساله و دارا بودن مجموعه ای متخصص و متعهد نسبت به وظایف آماده خدمت به شما عزیزان میباشد. خدمات تیم شریف پروژه به دانشجویان عزیز شامل همکاری ، آموزش ،مشاوره در انجام هرگونه پروژه مهندسی برق، مقاله ژورنال  و کنفرانسی، پروژه پایانی ، تالیف کتب و….. میباشد. کارشناسان برق تیم شریف پروژه همگی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی برق از بهترین دانشگاه های کشور بوده و مشتریان ما با خیالی آسوده میتوانند پروژه های خود را به آنان بسپارند.

images - انجام پروژه مهندسی برق

انتخاب کارشناس در شریف پروژه

نحوه انتخاب کارشناسان در شریف پروژه

مفتخریم به شما این اطمینان را بدهیم که کارشناسان تیم شریف پروژه پس از عبور از چند مرحله و راستی آزمایی تخصص وتعهد ایشان به جمع مجریان اضافه  میگردند. دانشجویان برتر دانشگاه های مطرح کشور  که دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر می باشند با ثبت درخواست استخدام  در شریف پروژه و ارسال رزومه  و مدارک مورد نیاز در ابتدا وارد لیست انتظار گردیده و پس از قرارگیری در سطح 3  و بازبینی رزومه و مدارک ایشان در ابتدا با انجام چندین پروژه کوچک راستی آزمایی شده و پس از مدتی با دارا بودن حسن سابقه به سطح 2 وارد و مجددا با واگذاری پروژه های متناسب و راستی آزمایی به سطح 1 وارد میشوند. مجریان سطح 1 در رشته مهندسی برق مجریانی با سابقه و متعهد و متخصص میباشند.بیش از 80% پروژه های تعریف شده در ابتدا برای مجریان سطح 1 تعریف میگردد.

 

ضمانت های شریف پروژه جهت انجام پروژه مهندسی برق

تیم شریف پروژه به شما ضمانت میدهد که :

  1. پروژه با کمترین قیمت برای شما انجام گردد.
  2. باتوجه به درخواست گزارش پیشرفت پروژه از مجری پروژه با فواصل زمانی 3روز شریف پروژه اطمینان میدهد پروژه در زمان درخواستی شما تحویل گردد .
  3. شریف پروژه اطمینان میدهد پروژه  مهندسی برق انجام شده برای شما کاملا مطابق خواسته ی شما در ابتدای امر باشد.
  4. شریف پروژه اطمینان میدهد در صورت عدم رضایت شما از پروژه انجام شده وجه پرداختی شما را به صورت کامل کمتر از 72 ساعت عودت دهد.
  5. شریف پروژه اطمینان میدهد از تمامی حق  و حقوق شما حتی در صورت عدم اطلاع شما نسبت به آن دفاع نموده و اصل را بر رضایت مشتری قرار دهد.
  6. شریف پروژه اطمینان میدهد پروژه انجام شده برای شما کاملا مخصوص  شما شده باشد و قبل از ارسال برای شما توسط داوران خود آن را مورد بررسی قرار دهد.

 

بالا